torstai 26. syyskuuta 2013

42. HEPPARINTAMAN KUULUMISET

Vihdoin ja viimein aattelin tulla tännekin kertomaan vähän kuulumisia hepparintamalta. Elikkä siis kesällä sen jälkeen kun lopetin työt tallilla, niin meijän talli myytiin. Kävin vielä viimesen kerran leirillä - sen jälkeen mun heppailut onkin sitten jäänyt lukuunottamatta muutamia satunnaisia kertoja. En sitten tiiä, miten multa aina katoo tallit alta, ensin nuuksio ja nyt tää. Oon nyt pitänyt taukoa ja ihan hyvään saumaan onkin tullut, koska lukio on tosissaan teettänyt töitä.

Jos joku kiva poni tai heppa osuu kohdalle, niin oon valmis kokeilemaan ja jatkamaan, mutta mulla vaan ei oo innostusta lähteä ratsastuskouluille kiertämään kehää tai väkisellä ettiä ei-niin-kivaa vuokrista. Tää laji ei oo mulle mikään semmonen kunhan saan ratsastaa, vaan haluun että tykkään siitä hevosesta tosi paljon ja että mulla on inspistä joka kerta tallille lähtiessä. En vaan oikeen oo varma mitä haluun ratsastukselta, onko se sitä tavoitteellista kisaamista vai rentoa maastoilua... Tämäkin on yks syy mun tauolle, en oikeen tiiä mitä haluun. Oon tykännyt kun on ollut aikaa nähdä kavereita ja paneutua opiskeluun, mutta tietenkin mun sisällä asuu aina se samainen heppatyttö, joka oon ollut monen monta vuotta.

Tämmösiä mietteitä nyt tällä kertaa, ei oo varmaan koskaan tullut näin rehellistä tekstiä tältä suunnalta, toivottavasti nyt ees vähäsen sammutti teidän tiedonnälkäänne! Blogi jatkaa siis edelleen hiljaisella linjalla, myöhemmin saattaa tulla postausta jos asiat etenee suuntaan tai toiseen.

Cleo ja viimenen leiri, 9kk hyppytauon jälkeen oli huippua mennä esteitä!

32 kommenttia:

  1. Olis tosikiva jos löytäisit jonku kivan ponin ja jatkaisit ratsastust sekä postailua :D sun blogis on nimittäi yks suosikeista :( :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiva kuulla :) ! katsotaan mitä elämä tuo tullessaan ;)

      Poista
  2. Pidän korvat auki jos joku poni sattuu olemaan vailla vuokraajaa, sailalta ainaki Nero tarvis vuokraajan! jos matka ei oo liian pitkä niin siin ois sulle huippuponi :) kouluun pääosin mut saa hypätäkkin toisinaan!

    VastaaPoista
  3. toivottavasti joku kiva heppa tulis kohalle :) niinku toi veera sano, nii tää on kyl yks suosikeist, harmi vaa et et oo oikee voinu postailla... :(

    VastaaPoista
  4. voi kiitos ihanat, katotaan, ehkäpä:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä muistaakseni lisäsin sut mun blogin erikoispostaukseen suosikkiblogit :) Siellä on linkki :) Tykkään blogistas tosi kovasti ja oon lukenu kaikki tekstit :)

      Poista
    2. voi kiitos ja kiva kuulla et oot tykänny :)

      Poista
  5. ihanaa kuulla sustakin taas jotain!:) ja mistä päin ettisit vuokrista, mun äitipuolen tallilla meinaan yks poni ois vailla vuokraajaa?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. pk-seutu ja knummi tässä lähistöllä :) jos jossain tässä lähellä niin voishan asiaa miettiä :)

      Poista
    2. Lohjalla, n. 2km keskustasta ois tämä poni josta kerroin :)

      Poista
    3. hmm hmm lohja on kyllä ehkä jo pikkasen kaukana :/

      Poista
  6. Mitäs pojulle kävi? No mutta toivottavasti löydät jonkun kivan vuokriksen! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en oikeestaan tiiä mihin se pääty, mutta se jäi muutenkin jo pieneks mulle :/ jep kattellaa!

      Poista
  7. Mä vuokraan pojuu se vaihto tallii noin 2km päähän vanhasta tallista ja tuulia oon sua pidempi ja poju on iso mulle :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha aijaa :) mul meni jalat tyylii jo masu ympäri XD

      Poista
  8. Sul on sit varmaa pitkät jalat :o sil mul ei lähelkää

    VastaaPoista
  9. lopetitko molempien ponien vuokrauksen? :( millon? toivottavasti kaikki nyt järjestyy!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mintun vuokraamisen lopetin jo viime talvena, pojun nyt kesällä :) kaikella on tapana järjestyä tavalla tai toisella ;)

      Poista
  10. Tuulia toivottavasti löydät jonku ponin . Tää on kyllä mun yks suosikki blogi.

    VastaaPoista
  11. Onks toi perrast toi Cleo :o? Onks se talli myyty :0??? Ja voi harmi toivottavasti löydät jonkun kivan :)!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo cleo on perrasta mut siis olin siellä vaan leirillä, ei perraa oo myyty :)

      Poista
  12. Tuulia! Sä oot niin yksinkertasen ihana ihminen!♥ Mä niiin pidän sun blogista, ja oot niin ihana kaikkia kommentoijia kohtaan, kun jotkut vaan tiuskii ja on ilkeitä, sä jaksat aina laittaa hymymerkkiä ja kaikkea! Oo ylpee itestäs, toi on rohkeinta mitä löytyy, osaat olla ystävällinen! Tsemii nyt Tuulia, ja anna elämän kulkea omia reittejä, katot mitä tulee vastaan ja mitkä on fiilikset! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi eikä tämmöset kommentit saa kyl hymyileen :) provosoitumisesta ei seuraa netissä mitää hyvää, nii oon koittanu pitää asiallista linjaa. kiitti sulle!

      Poista
  13. Toivottavasti löydät vuokraponin Tuulia! Tää on niin paras blogi.

    VastaaPoista
  14. ois kiva kuulla taas pitkästä aikaa sun kuulumisia :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. katsotaan katsotaan, nyt heppapuolella ei oo tapahtunut toistaseks mitään uutta niin ei oo ollu kirjotteluun aihetta :/

      Poista