torstai 3. tammikuuta 2013

18. HYVÄÄ UUTTA VUOTTA 2013!

Ihanaa vuoden 2013 alkua kaikille lukijoille! Mulla meni uusi vuosi ihan superisti huipun seuran kanssa, tinat tuli tehtyä, raketit katottua, valvottua pitkään ja pidettyä muutenkin hauskaa. Toivottavasti teilläkin meni uusi vuosi kivoissa merkeissä! Muutenkin loma on mennyt tosi kivasti, oon ehtinyt nähdä paljon kavereita, ratsastaa, mökkeillä, kierrellä alennusmyyntejä ja ylipäätään rentoutua.

Sitten takaisin hevosmaailmaan, vielä viime vuoden viimeisestä ratsastuksesta ja tämän vuoden ensimmäisestä. Viime viikolla vuonna menin sunnuntaina Pojulla pitkästä aikaa itsenäisesti ja voi sitä turhautumisen fiilistä... Käsi, käsi ja käsi olin päivän sana, hirveen jäykkä, tönkkö, kova, however, ei todellakaan mennyt hyvin, oikeaan laukka oli ainoa mikä edes joten kuten sujui, mutta ei muuten sitten ollenkaan! Vielä kaiken kukkuraksi pohja oli huono ja Petra oli kuvaamassa, eipä voi mitään. Onneksi alkuun saatiin edes parit söpöt kuvat tarhassa. Poju rakastaa kameraa kuten huomaatte...

Anna pusu!

Mee pois, MUA kuvataan!

Tee mitä vaa, mä vaan söpöilen.

No ok, yks yhteiskuva...

 



Tänään mulla oli sitten tunti Pojulla ja keskityttiin vaan mun istuntaan, ja löydettiin vihdoin ja viimein se mun istunnan ongelmakohta, nimittäin nojaan liikaa taakse. Kun nojaan taakse, paine kohdistuu ponin ristiselkään, mun selkä menee notkolle, lantio jäykistyy, jalat painuu eteen tuoli-istuntaan, alan puristamaan reidellä ja polvella, josta poni jännittyy ja tämän kaiken lisäksi otan vielä kädellä. Semmonen soppa oli keitettynä toppavarusteiden alle, onneksi nyt päästiin ongelmaan itseensä kiinni ja lantio töihin! Nyt siis tiedossa ilman jalustimia treeniä ja alkuun hieman liioteltua eteenpäin "lösähtämistä". Eiköhän tällä kaavalla oo hyvä alottaa alkanut vuosi, eipä tuu ittelleni eikä ponillekaa niin helposti selkäjumeja!

11 kommenttia:

  1. aaaaw ihanat te <3 kyl se siitä lähtee pelittää usko pois ;)! oot tollane pro..:D

    VastaaPoista
  2. voi että miten söpö poni voi olla! ootte niii kiva pari ::)

    VastaaPoista
  3. tuulia oikeesti meil niinku tajuttii samana päivänä noi istuntaongelmat ja viel ihasama ongelmaki oli...tää ei oo totta XD mutjoo pikkuhiljaa se alkaa menee ;)

    VastaaPoista