sunnuntai 4. marraskuuta 2012

7. VIIKON KUULUMISET

Mun piti jo postata viime viikonlopusta aikoja sitten, mutta kuvien puuttuminen ja syysväsymys ovat painaneet päälle. Nyt kuitenkin suurin osa kuvista, joita kehtaan julkaista, oon saanut ja nyt kun aikaakin on, niin päätin tulla vihdoinkin postaamaan! Tässä tuleekin koko viikon kuulumiset, joten toivottavasti taas jaksatte lukea pienimuotoista romaania.

Viime viikonloppuna siis mun kaveri Sohvi tuli meille, lauantai vietettiin heppaillen, harmi vaan että sattu just aivan superkylmät säät! Anyway, aamulla mentiin ensiksi Mintulle ja tarkoitus oli tehdä videopostaus, mutta unohdettiin koko homma sitä mukaa mitä enempi oltiin kuvailtu. Kenttä oli jäätynyt pakkasen takia, joten en edes laukannut ollenkaan. Mintulta puuttu takakengät, joten se ei uskaltanut astua tarpeeksi takaa ja koko ratsastus oli melkosta jäkittämistä. Loppua kohden raviin sai vähän pituutta ja lopeteltiin sitten hyviin pätkiin.







Uus temppu: hymyile! No ei sentään...

Iltapäivällä mulla oli vielä Pojulla valmennus ja se ei todellakaan sujunut hyvin... Tuntui kun olisin taas alkeiskurssilla, Tarja läpiratsasti ponia, enkä siltikään saanut mitään otetta. Tunnin aiheena oli ah-niin-ihana eteen-alas ratsastus ja olin aivan tajuttoman hukassa. En osannut jotenkin istua yhtään ja huhhuijjaa, en keksi omalta osaltani mitään kehuttavaa koko kerralta. Just kun on joku kuvaamassa, niin sitten näin, noo ei voi mitään, älkää järkyttykö hirveesti mun käsistä.






Maanantaina mulla oli Mintulla tunti ja päätettiin ihan äkkiseltään pitää istuntatunti, mulla ei ollut ollenkaan ohjia, mutta kädet piti pitää paikoillaan. Ensin mentiin ravi-käynti siirtymisiä, jotka suju superhyvin. Ravissa mun piti vuorotellen väistättää ensin etuosaa ja sitten takaosaa, jotka suju nekin ihan yllättävän hyvin. Laukattu ei juuri ollenkaan, koska poni vaan kaahasi tai ei nostanut ollenkaan.

Tiistaina mulla oli Peikillä taas tunti ja menin Timi-ponilla. Menin koko tunnin ilman jalustimia, koska en osannut istua ollenkaan. Tehtiin pituushalkasijalla siirtymisiä ja laukannostoja ja kulmiin voltit aina. En oikeen saanut koko poniin mitään tatsia, niin meni nyt vähän miten meni.

Perjantaina mulla oli Pojulla tunti ja ponilla oli käynyt hieroja, voi vitsi että se oli niiiin magee... Niin ihanan pehmeä, kuuliainen mutta eteenpäinpyrkivä. Tehtiin taas eteen-alas harjotuksia ja ne onnistu aivan superisti. Sen jälkeen tehtiin pituushalkasijalla käyntiin siirtymisiä, joista nostoja. Itse asiassa nyt vasta tajusin, että samaa harjoitusta kun Peikillä mutta ilman voltteja. Osa nostoista oli aika huonoja, mutta osa aivan super hyviä. Loppuun vähän eteen-alas laukkoja sekä vastalaukkoja, muistu taas mieleen, miksi tätä harrastusta harrastan! Tarja sanoi hankkivansa Pojulle kanget, jotta päästään sitten tekemään kankitreenejä, en oo ikinä menny kangilla, joten can't wait!!

18 kommenttia:

  1. Kuka sen tunnin piti Mintulle ja sulle?

    VastaaPoista
  2. kiva postaus ja ihanii kuvii! :)

    VastaaPoista
  3. ootte kaikki kolme ylisulosii ja hymykuva on paras ::D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sulla on aina niin kivoja bannereita niin ajattelin kysyy et teetkö niitä ulopuolisillekkin (:?

      Poista
    2. en oo itte tehny niitä vaan mun kaveri eerika :) eikä mulla oo ees ohjelmaa :(

      Poista
  4. minkä kokoset noi sun kl ratsastushousut on :D ?

    VastaaPoista
  5. voisitko tehä varustepostauksen sun omista tavaroista, kun sulla näyttää olevan niiin paljon kivoja varusteita ja vaatteita? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oon joskus tehny semmossen mut kaipa mä voisin tehä joskus uuden kun on kertynyt tota tavaraa enempi :D ei mikään huono idea :)

      Poista
  6. Ihana blogi sulla ja aws toi banneri :D Uus lukija! En tiiä, ootko joskus aikasemmin jo tehny postausta sun omista ridauskamoistas, mut musta ainaki ois kiva nähdä noita sun kamojas vähä "tarkemminkin".

    Jos 20 lukijaa tulee täyteen joulukuuhun mennessä, arvon joulukuussa mm. 3 banneria ! (:
    www.dancingonallfours.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos ja en oo tehny tähän blogiin, ehkä mä voisin jossai vaihees tehä :)

      Poista