torstai 27. joulukuuta 2012

16. JOULULAHJAT

Sain jo tänään kuvattua nämä mun joululahjat, niin päätin tulla sitten lisäämään ne tänne myös. Yksi paketti puuttuu, tilattiin mulle vaatteita, jotka eivät ehtineet jouluksi, jotenka ne nyt jäävät sitten tästäkin pois. Oon selkeesti ollut koko vuoden hyvin kiltti lapsi, kun pukki näin monta pakettia toi! Itse tykkään kaikista super paljon, tosi käytännöllisiä. Antaa nyt kuvien puhua puolestaan.

Pehmeät paketit

lapaset

karvafleece

2 tuubikaulahuivia

villasukat

viltti

lakanat


Kovat paketit


lahjakortti

hajuvesi

rahaa

kirja

purnukoita ja pussi

Mitäs tykkäsitte? Kirjotin nyt noihin kaikkiin selvennykseksi, mitä ovat, koska kaikista ei välttämättä saanut selvää (suurimmasssa osassa kyllä aika turhaa). Tänään mulla on illalla valmennus josta mahdollisesti kuvia, riippuu kamerasta, saako enään illalla kuvia. Toivotaan, että edes jonkinlaisia!

13 kommenttia:

  1. sain kanssa saman nälkäpelin! :)

    VastaaPoista
  2. Ei liity tähän mutta kommentoin nyt tähän postaukseen että mistä ovat nuo sinun ihanat ratsastussaappaat? =) Ja sul on ihana blogi ja oon niin kiitollinen YouTubelle että se laitto sun videon suosituksiin =) Käy toki kurkkaa mun hyvä kaverin blogi kiian-poniblogi.blogspot.fi. Kiia kirjottaa sinne elämästään ja ponistaan Lavitasta =)

    VastaaPoista
  3. ihanii lahjoja :3 mun naapuriki sai justin bieberin hajuveden ;)) muuten kiva blogi sulla :)

    VastaaPoista