tiistai 19. helmikuuta 2013

26. RÖLLEILYÄ

Mun pitikin kirjotella viime viikon valmennuksista jotain, mutta viime viikon loppu menikin sitten niin tiivistahtisesti, etten kerennyt ollenkaan edes konetta avaamaan. En nyt jälkeenpäin muista kyllä yhtään mitä tehtiin, mutta eipä se nyt tuskin ketään haittaa. Eilen mulla oli siis myös valmennus ja huomasi, että yliväsyneenä risteilyn jälkeen siitä ei meinannut tulla yhtään mitään, poni oli taas vähän kuriton ja mä en oikeen keskittynyt. Ravissa oli taas ongelmia niin roppakaupalla, että ei mitään järkeä, mä pompin ja säädin, laukka taas sitten oli hyvää ja aina vaan parempaa.

Tänään olin kaverin mukana hoitamassa sen hoitoponia, pikkusta shettistä Rölliä. Harjailtiin ja käytiin pieni käyntilenkki parilla ravipätkällä, ite sain ratsastaa, kun oon tämmönen minikokonen. Ei tehty mitään sen kummempaa, mutta pitää sanoa, että oli kyllä syötävän suloinen ja tavattoman miellyttämishaluinen shettis. Poseeraamisen tää herra hallitsi, tossa alla muutamia kuvia Röllistä.










Loppuviikosta on luvassa sitten yhä enemmän heppailua, todennäköisesti myös uusia kuvia Pojusta! Ihanaa hiihtoloman jatkoa kaikille, jotka etelässä asuvat ja muille tsemppiä viimeisiin tuskaisiin koulupäiviin ennen loman alkua. Ps. ulkoasuun on tulossa muutosta uuden bannerin myötä!

10 kommenttia:

  1. ääää, mäki haluun olla noi pieni kokone et voisin ratsastaa pikku pikku poneilla. Mut onneks ees joku voi :)

    VastaaPoista
  2. Tää oli tosi kiva! Ihan sairaan suloinen toi poni :)

    VastaaPoista
  3. voii ♥ sulonen poni ♥

    VastaaPoista
  4. heii onks sen sun kaverin nimi nea ? :D ku tunnen sen ja tajusin vast ku näin faces sen kuvan jonka sä olit ottanu (Y) :D

    VastaaPoista
  5. Toi Rölli on mun besun ja sen serkkujen poni:D. Eks ookki ihana?

    VastaaPoista