sunnuntai 3. helmikuuta 2013

22. UUTEEN NOUSUUN

Tähän alkuun mun on pakko kiittää teitä kaikkia lukijoita, teitä on jo yli 300, wow, kiitos! Vaikea uskoa, että niin moni, varsinkin tuntematon, jaksaa seurailla mun heppajuttuja, mutta kivaahan se on. Mulla on kehitteillä semmonen pieni erikoispostaus nyt, mutta mä vielä mietin vähän miten sen toteutan. Semmonen on kuitenkin tulossa!

Viime viikonloppuna Mintulla juhlittiin tallin 5-vuotis juhlia ja siellä pidettiin hauskaa ja muisteltiin menneitä. Musta on tosi hassua, että oon ollut mukana reippaasti yli puolet tallin olemassaolosta, oonhan mä siellä käynyt yli 3 vuotta. Jäin sinne sitten yöksi ja sunnuntaina ratsastin Mintulla. Poni oli taas alkuun kauheesti pohkeen takana, niin meni siinä varmaan lähes tunti taas saada se kunnolla avuille. Tein väistöjä, peruutuksia, ravista pysähdyksiä ja reipasta laukkaa. Loppuun poni oli taas hirmu tyytyväinen, pärski ja oli rennon reipas.

Ei nyt ihan tämmönen, mut kuitenki...

Pojulla menin ti-ke-to ja nyt on taas löydetty se tekemisen fiilis, poni on ollut niiiiin magee! Tässä pari kuukautta takaperin tuli semmonen kauhee notkahdus kehityksessä, poni kipitteli pää pystyssä, mä pompin joka askeleella 20cm ja koko tunnin aikana tuli ehkä 2 hyvää pätkää. Mutta nyt on taas mennyt tosi hyvin, tehdään lähinnä Husön radan asioita paloissa. Tähän mennessä ollaan tehty laukkaohjelma, väistöjä, pysähdyksiä, peruutuksia, voltteja, askeleen pidennyksiä jne... Ensi viikolla sitten hiotaan rataa kokonaisuudessaan ja yritetään olla mahdollisimman valmiita kauden starttaukseen!

5 kommenttia:

  1. Hei mistä toi sun mekko on ostettu? Siis toi mikä on noissa sun rippikuvissa, missä oot Mintun kanssa. :D

    VastaaPoista
  2. otsikko jotain nii osuvaa! && hyvä te!

    VastaaPoista
  3. hienoo kyl se kato siitä :)!!

    VastaaPoista