keskiviikko 10. lokakuuta 2012

1. PUHTAALTA PÖYDÄLTÄ

Päätin alottaa bloggaamisen puhtaalta pöydältä, koska edellinen blogini Tuulia ja Minttu alkoi kuivua kasaan syksyn myötä. Postausvälit olivat liian pitkiä ja innostus alkoi mennä koko hommaan. Kesällä aloin vuokraamaan Mintun lisäksi myös valmentajani ponia Pojua ja mietin, että olis myös kiva kirjottaa meijän jutuista. Oon kuitenkin sen verran pikkutarkka kaikesta, että en halunnut kirjottaa muista poneista Mintun blogiin.

Ikuinen poniratsastaja -nimen keksin joskus loppukesästä ja mietin pitkään, että raaskinko lopettaa tuota edellistä blogia. Ylläolevien syiden takia kuitenkin päädyin kuitenkin lopettamaan ja alottamaan uuden. Tämän blogin nimi tulee tietenkin siitä, että olen aina ollut ja todennäköisesti ja toivottavasti aina tulen olemaan tämmöinen tynkä poniratsastaja!

Tähän blogiin siis tulee enimmäkseen postauksia tietenkin Mintusta ja Pojusta, mutta myös minun muistakin heppajutuista. Postailen aina kun asiaa, kuvia ja innostusta riittää ja teen täälläkin ihan samalla tavalla erikoispostauksiakin kuin edellisessä blogissani, ehdotuksia saa siis laittaa jos haluaa. Toivonmukaan ja todennäköisesti tämän blogin tulevaisuus kantaa pidemmälle, joten jääkää ihmeessä seuraamaan, jos vaan kiinnostaa lukea mun heppajuttuja!

Parhaat ponit samassa kuvassa!

13 kommenttia:

  1. jei ihana tää blogi, ootte parhait <3333

    ps. kuumuin

    VastaaPoista
  2. Liityin heti lukijaks tähä blogii ,ku aloitit tän blogin (:! Sun blogit on kyl nii parhaita!(:<3

    VastaaPoista
  3. tuulia haastoin sut mun blogissa, meeppä kattoo ! (:

    ja iha sairaan hieno tää blogi ja toteutit sun blogi nimi suunnitelman, oon ylpee susta ! (:

    VastaaPoista
  4. ihanaa <3 ps. tost kuvast puuttuu eräs tosi hieno ja paras poni ;)

    VastaaPoista
  5. Hauska sattuma, ite pidin aiempaa blogiani nimellä ikuinen poniratsastaja kunnes viime kesänä koko blogin poistin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. aijaa okei :) niin en tiiä onko tää tälläkään hetkellä ainoa laatuaan mutta ei se mitään :D

      Poista
  6. Vitsi, kuinka ihana blogi tykkään lukee teijän juttuja voitko tehä videopostauksen kun ehdit ne oon ihan parhaita.

    VastaaPoista
  7. Onko mittu ja poju siu omia ?? :3 jos on nii oot onnekas C: koska siul olis 2 omaa ponia :D joo en tiiä mitä sönkkään :DDDD ps saisko lisää jotain tallipäivä postauksii videona ?? ;D ne mitä nyt on nii ne on kivoje ;))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. eei molemmat ihan vuokraponeja:) juu voisin tehdä joku pv kun oon taas valosalla säällä ja innokkaan kuvaajan kera tallilla:)

      Poista